QUE É A CURACIÓN DE CONTIDOS?
A
curación de contidos consiste en buscar, encontrar e seleccionar os contidos e
informacións relevantes para distribuílos de forma segmentada nunha
organización ou colectivo.
A
curación de contidos enmárcase nunha estratexia de achegar valor separando o
gran da palla no que se coñece como fluxo de información ou infoxicación. O sentido detrás de todo isto reside en mellorar
a capacidade de asimilación de información por parte das empresas e evitar a
saturación por exceso de información.
O
obxectivo é filtrar os contidos a través dun proceso sistemático e máis ou
menos automatizado que aforre tempo e facilite a toma de decisións.
A idea é máis ben crear un sistema que recompile e almacene información non efémera sobre un tema. É importante que a información teña validez no tempo e non caduque como acontece con moita da información dos medios de comunicación.
En conclusión curar contidos é filtrar información cun obxectivo claro e ben definido. En definitiva, a curación de contidos permítenos salvar o problema do exceso de información dunha forma sistemática e sinxela.
A idea é máis ben crear un sistema que recompile e almacene información non efémera sobre un tema. É importante que a información teña validez no tempo e non caduque como acontece con moita da información dos medios de comunicación.
En conclusión curar contidos é filtrar información cun obxectivo claro e ben definido. En definitiva, a curación de contidos permítenos salvar o problema do exceso de información dunha forma sistemática e sinxela.
Modelos de curación de contidos
Rohit Bhargava formulou 5 modelos de curación de contidos:
Rohit Bhargava formulou 5 modelos de curación de contidos:
1.
Agregación: consiste en seleccionar e recompilar a
información e contido máis importante sobre un tema concreto e aloxalo nun só
lugar. Trátase de agrupar o contido considerado relevante sobre algún asunto en
particular nunha mesma situación, para non o ter disperso en diferentes
plataformas.
2.
Destilación: consiste en facer máis simple a información,
extraendo o máis relevante dun contido para resaltar as ideas máis útiles e
importantes. O que se busca é gañar simplicidade, quedar co que realmente
achega valor e non consumir información irrelevante,
aínda que iso implique perder parte do contido orixinal.
3. Elevación: consiste en identificar,
dentro das publicacións que a diario se fan en blogs, webs e redes sociais como Twitter, Facebook, Youtube ou Instagram,
unha tendencia máis ampla ou unha visión de cales son os temas dos que máis se
fala e que son máis influentes dentro do inmenso fluxo de mensaxes que se
publican en Internet.
4. Mashup:
consiste en fusionar ou combinar contidos que achegan diferentes puntos de
vista sobre un tema específico, para crear unha perspectiva nova. Un mashup é unha mestura de información e datos
que producen un novo resultado, utilizando a curación de contidos como base.
Constrúese sobre o contido existente.
5. Cronoloxía: consiste en reunir toda a información que se foi xerando sobre un tema, de forma cronolóxica, para comprender como foi a súa evolución histórica. O que se busca é entender como cambiou a comprensión e visión dun determinado tema a través do tempo.
QUÉ É
FEEDLY?
Feedly é un lector RSS, conta con aplicación web e móbil e permítenos agregar
e acceder rapidamente a todas as nosas fontes de noticias. Só fai falta engadir
as páxinas do noso interese e teremos nun só lugar todas as actualizacións que
se vaian xerando. É unha ferramenta moi útil para aforrar tempo, ter
organizadas as nosas fontes favoritas e non perdernos ningún contido. O seu
maior atractivo é a súa simplicidade e a posibilidade de ter centralizada toda
a nosa información.
Como
podedes ver eu diferenciei sete categorías; Concellos, Discapacidade, Emprego,
Ferramentas Orientación, Entidades, Prensa e BOE.
QUÉ É
SCOOP.IT?
Scoop.it é unha ferramenta online práctica
para realizar e compartir a vixilancia reactiva de informacións das palabras
clave da súa elección. Conectado a diferentes fontes de informacións como Google (blogs,
actualidades) e Twitter, Scoop.it permite
compartir en forma dun xornal persoal as mellores páxinas web sobre temáticas
específicas e evita así a fragmentación da súa vixilancia de informacións.
Scoop.it é tamén unha ferramenta de comunicación útil en complemento doutros soportes de expresión (blogs, sitios web) para dar a coñecer os seus coñecementos nun dominio en particular.
Scoop.it é tamén unha ferramenta de comunicación útil en complemento doutros soportes de expresión (blogs, sitios web) para dar a coñecer os seus coñecementos nun dominio en particular.
Persoalmente
penso que tanto o Feedly como o Scoop.it son moi útiles para a
orientación laboral, xa que é un xeito de ter moita información relacionada
coun tema agrupada e ordeada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario